04-DÖNEM PROJESİ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 04-DÖNEM PROJESİ by Subject "AvivaSA."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Türkiye sigortacılık sektörü ve bist de işlem gören şirketin incelenmesi: finansal hedef ve pazarlama(Ankara Üniversitesi, 2024) Karaca, Mustafa KemalSigortacılık sektörü her geçen gün büyümekte ve bu durum pazarda rekabet ortamını arttırmaktadır. Artan rekabet ortamı şirketlerin pazarlama stratejilerini önemli hale getirmektedir. Araştırma sonucunda şirketin pazarlama ve müşteri odaklı çalışma stratejileri önemli olarak görülmüştür. Bu araştırmada AvivaSA örneğinde şirketin pazarlama stratejileri incelenmiştir. AvivaSA, müşteriyi öncelikli hale getiren anlayışı ile müşterilerin istek ve gereksinimlerini karşılayacak hizmet ve ürünler üretmekte, müşterilerle etkileşim kuran tüm faaliyetleri geliştirmek, müşteri memnuniyetin maksimize ederek “tavsiye edilen kurum” olmak maksadıyla çalışmalarını devam ettirmektedir.