04-DÖNEM PROJESİ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 04-DÖNEM PROJESİ by Author "Boran, Berkin"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Dijitalleşen pazarlama faaliyetlerinin turizm sektöründeki yansımaları(Ankara Ünivrsitesi, 2024) Boran, BerkinTurizm sektöründe faaliyet göstermek isteyen her işletme, otel, ilk olarak doğru pazarlama stratejileri belirlemek zorundadır. Doğru bir pazarlama stratejisi belirleyebilmenin en temel kuralı, sektörün gelişmesine bağlı olarak değişen pazarlama stratejilerinin getirdiği yenilikleri anlamak ve onları güncel şartlara göre uygulayabilme kapasitesine sahip olmaktır. Bu çalışmanın amacı dijitalleşen pazarlama stratejilerinin neler olduğu, bunların turizm sektöründe nasıl uygulandığı ve Endüstri 4.0 ile birlikte gelen yeni teknolojilerin turizm sektörüne nasıl senkronize edildiği hakkında bilgi vermektir.