Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. DERGİLER
  3. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
  4. Cilt:21 Sayı:03 (2020)
  5. Browse by Subject

Cilt:21 Sayı:03 (2020)

Permanent URI for this collection

https://dspace.ankara.edu.tr/handle/20.500.12575/74351

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Browsing Cilt:21 Sayı:03 (2020) by Subject

Now showing 1 - 20 of 22
Results Per Page
Sort Options
  • Aile aracılı uygulamalar  1
  • Aile merkezli uygulamalar  1
  • Bilgisayar destekli öğretim  1
  • Children with disabilities  1
  • Home environment  1
  • Kanıt temelli uygulamalar  1
  • Kardeş  1
  • Kaynaştırma öğrencileri  1
  • Öğretmen yardımcısı  1
  • Öğretmen yardımcısının görevleri ve rolleri  1
  • Otizm spektrum bozukluğu  1
  • Özel eğitim  1
  • Özel gereksinimli öğreciler  1
  • Özyeterlik algısı  1
  • Paraprofessional  1
  • Pedestrian skill  1
  • Progressive time delay  1
  • Psiko-sosyal özellik  1
  • Psikolojik danışman adayı  1
  • Rehberlik öğretmenleri  1
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback