Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. DERGİLER
  3. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
  4. Cilt:20 Sayı:04 (2019)
  5. Browse by Subject

Cilt:20 Sayı:04 (2019)

Permanent URI for this collection

https://dspace.ankara.edu.tr/handle/20.500.12575/74221

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Browsing Cilt:20 Sayı:04 (2019) by Subject

Now showing 1 - 20 of 21
Results Per Page
Sort Options
  • Aile gereksinimleri  1
  • Bireyselleştirilmiş eğitim planı (BEP)  1
  • Cinsel gelişim  1
  • Down sendromu  1
  • Engellilik olgusu  1
  • Erken çocukluk dönemi  1
  • Gelişimsel yetersizliği olan çocuklar  1
  • İstihdam güçlükleri  1
  • Kardeş katılımı  1
  • Öğretim programı  1
  • Okul yöneticileri  1
  • Otizm  2
  • Otizm spektrum bozukluğu  1
  • Otizm spektrum bozukluğu (OSB)  1
  • Özel eğitim  1
  • Özel eğitim öğretmeni  1
  • Rehberlik araştırma merkezi  1
  • Rutin temelli öğretim programları  1
  • Sosyal bilgiler dersi  1
  • Sosyal destek  1
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback