Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. DERGİLER
  3. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
  4. Cilt:17 Sayı:03 (2016)
  5. Browse by Subject

Cilt:17 Sayı:03 (2016)

Permanent URI for this collection

https://dspace.ankara.edu.tr/handle/20.500.12575/74138

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Browsing Cilt:17 Sayı:03 (2016) by Subject

Now showing 1 - 20 of 22
Results Per Page
Sort Options
  • Akademik başarı  1
  • Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı  1
  • Duyguları tanıma becerileri  1
  • Egzersiz  1
  • Eşzamanlı ipucuyla öğretim  1
  • Farklı sözcük sayısı  1
  • Fiziksel aktivite  1
  • Karşılıklı taklit eğitimi  1
  • Madeni paraları tanıma  1
  • Nitel araştırma  1
  • Öğrenme güçlüğü  1
  • Öğretmen yetiştirme  1
  • Okuduğunu anlama  1
  • Okuma başarısızlığı  1
  • Otizm spektrum bozukluğu  2
  • Sözel olmayan iletişim  1
  • Taklit becerileri eğitimi  1
  • Üstbiliş farkındalığı  1
  • Williams Sendromu  1
  • Yasal düzenlemeler  1
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback