Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. DERGİLER
  3. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
  4. Cilt:53 Sayı:02 (2020)
  5. Browse by Subject

Cilt:53 Sayı:02 (2020)

Permanent URI for this collection

https://dspace.ankara.edu.tr/handle/20.500.12575/74083

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Browsing Cilt:53 Sayı:02 (2020) by Subject

Now showing 1 - 20 of 31
Results Per Page
Sort Options
  • 21. yüzyıl becerileri  1
  • Atasözü  1
  • Avrupa dil portfolyosu  1
  • Avrupa dilleri ortak çerçeve programı  1
  • Çokkültürlü eğitim  1
  • Çokkültürlülük  1
  • Demografik değişkenler  1
  • Eğitsel değerler  1
  • Ekonomik büyüme  1
  • Eşitlik  1
  • İlkokul öğretmeni  1
  • İlkokuma yazma öğretimi  1
  • Lise öğrencileri  1
  • Mesleki ve teknik eğitim sistemi,  1
  • Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumları  1
  • Normal gelişim gösteren öğrenci  1
  • Öğrenme güçlüğü  1
  • Öğretmenler arasında eşitlik  1
  • Öğretmenlik uygulaması  1
  • Okuduğunu anlama  1
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback