Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • Statistics
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. DERGİLER
  3. Türkoloji Dergisi
  4. Cilt:21 Sayı:02 (2014)
 

Cilt:21 Sayı:02 (2014)

Permanent URI for this collection

https://dspace.ankara.edu.tr/handle/20.500.12575/40321

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Recent Submissions

Now showing 1 - 7 of 7
  • No Thumbnail Available
    Item
    Cumhuriyet’in ilk yıllarında süreli bir yayın: “Mihrab”
    TEPEBAŞI, Ayşe
  • No Thumbnail Available
    Item
    Mehmet Âkif Ersoy ve Türkçe
    KÜÇÜK, Murat
  • No Thumbnail Available
    Item
    Bir veri tabanı, Dört Tek İşlevli Sözlük
    BERGENHOLTZ, Inger; BERGENHOLTZ, Henning; Çev.: BİLGİN, Halim
  • No Thumbnail Available
    Item
    İstiklâl Marşı’mızı anlamak
    ÇETİN, Nurullah
  • No Thumbnail Available
    Item
    Kültürel ortaklığın göstergesi deyimlerin öğretimi
    METE, Filiz
  • No Thumbnail Available
    Item
    Kapak ve içindekiler
  • No Thumbnail Available
    Item
    Türk Müziği ve Türk Dilinin bazı operalarda kullanılışı
    AĞCA, Derya

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback