Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • Statistics
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. DERGİLER
  3. Tiyatro Araştırmaları Dergisi
  4. Sayı:33 (2012)
 

Sayı:33 (2012)

Permanent URI for this collection

https://dspace.ankara.edu.tr/handle/20.500.12575/40395

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Recent Submissions

Now showing 1 - 6 of 6
  • No Thumbnail Available
    Item
    Mekan üzerinde mücadele: egemen(lerin) tiyatro yapılarına karşı boş uzamda direnme ve ezilenlerin belleği olarak teatral “alan dışı”nın inşası
    ALTUN, Hakan
  • No Thumbnail Available
    Item
    İçindekiler
  • No Thumbnail Available
    Item
    Maeterlinck oyunlarında teatral oyuk
    ŞAHİN, Gözde; https://doi.org/10.1501/TAD_0000000282
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ölüler Evi
    YILMAZ, Şâmil
  • No Thumbnail Available
    Item
    Shakespeare’in hayaletleri nasıl görünür?: Baba Hamlet ve Banquo’yu sahneye getirmek üzerine
    ÖZCAN, Ceren
  • No Thumbnail Available
    Item
    Şehr’ü Evlâd’üz-Ziyân: Kayıp Çocuklar Şehri
    GÜÇBİLMEZ, Beliz

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback