Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • Statistics
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. DERGİLER
  3. Dil Dergisi
  4. Sayı:168.2 (2017)
 

Sayı:168.2 (2017)

Permanent URI for this collection

https://dspace.ankara.edu.tr/handle/20.500.12575/39466

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Recent Submissions

Now showing 1 - 6 of 6
  • No Thumbnail Available
    Item
    Yabancı dil / çeviri eğitiminde karşıtsal çözümleme: biçim-işlev-anlam üçlüsü
    KOZAN, Olena
  • No Thumbnail Available
    Item
    Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde yazma eğitimi bağlamında yazım ve noktalama
    GENÇ, Hanife Nâlân
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ana dili Çince olan Tayvanlı öğrencilerin Türkçedeki “siz” adılını öğrenirken karşılaştıkları bazı özel durumlar
    TSENG, Lan-ya
  • No Thumbnail Available
    Item
    Kapak ve içindekiler
  • No Thumbnail Available
    Item
    Fransızca öğrenen türklerin yaptıkları sözdizimsel yanlışların çözümlenmesi
    ALAN, Sebahat
  • No Thumbnail Available
    Item
    Şiir türünün yabancı dil derslerinde kullanımı
    BÜLBÜL, Melik

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback