Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kaplan, Turgut"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Evrensel bir kavramı yaşadığı kentle özdeşleştiren kaleci: faır play ve ismet karababa
    (Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2020) Kaplan, Turgut; Other; Other
    Spor alanı; bireyin sınırlarını keşfedeceği, başarma duygusunu en derin şekli ile yaşayacağı, fiziksel ve psikolojik gelişimini destekleyeceği sosyal alanlardan birisidir. Spor, kazanma ve kaybetmenin olduğu yarışma ortamında anlam kaymasına uğrayarak; şiddet, şike, doping ve haksız kazancın var olduğu başka bir alana dönüşmektedir. Fair Play, bu olumsuzlukların karşısında direnen, mücadele eden bir anlayışın sesi ve savunucusudur. Bu anlamda ulusal ve uluslararası örgütler kurulmuştur. Bu çalışmada: Dünya Fair Play Komitesi’nin (International Fair Play Committee, CIFP) büyük ödülü olan “Baron Pierre De Coubertin” ödülünü alan, bir kalecinin bir kentin Fair Play ile anılmasına yaptığı katkılar değerlendirilmiştir.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback