Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Boran, Berkin"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Dijitalleşen pazarlama faaliyetlerinin turizm sektöründeki yansımaları
    (Ankara Ünivrsitesi, 2024) Boran, Berkin
    Turizm sektöründe faaliyet göstermek isteyen her işletme, otel, ilk olarak doğru pazarlama stratejileri belirlemek zorundadır. Doğru bir pazarlama stratejisi belirleyebilmenin en temel kuralı, sektörün gelişmesine bağlı olarak değişen pazarlama stratejilerinin getirdiği yenilikleri anlamak ve onları güncel şartlara göre uygulayabilme kapasitesine sahip olmaktır. Bu çalışmanın amacı dijitalleşen pazarlama stratejilerinin neler olduğu, bunların turizm sektöründe nasıl uygulandığı ve Endüstri 4.0 ile birlikte gelen yeni teknolojilerin turizm sektörüne nasıl senkronize edildiği hakkında bilgi vermektir.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback