Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Argan, Metin"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    The sponsor of my rıval team ıs my enemy: the ımpact of competıtıve team sponsorshıp on purchasıng ıntentıon
    (Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2020) Argan, Metin; Other; Other
    Futbolda sponsorluk milyonlarca dolarlık endüstri haline gelmiştir. Sponsorlar taraftarların takımlarına olan sadakatlerinin uzun dönemde kendilerine önemli faydalar sağlamaları beklentisindedirler. Bununla birlikte takımlar arası rekabetin şiddeti sponsorların rakip takım taraftarlarından uzaklaşması anlamına gelebilir. Bu araştırmanın amacı futbol taraftarlarının rakip takım sponsorlarından satın alma niyetlerini ilişkili olduğu bir takım yapılar bağlamında incelemektir. Araştırma verileri kolayda örnekleme yöntemi ile Türkiye Futbol Süper Ligi takım taraftarlarından toplanmıştır. Elde edilen veriler yapısal eşitlik modellemesinin metodolojik ilkeleri doğrultusunda analiz edilmiştir. Yapılan analizler sonucunda rakip takıma yönelik nefretin ve takım kimliğinin rakip takım sponsorlarından satın alma kararları üzerinde önemli etkileri olduğunu ortaya koymuştur. Araştırma bulguları sponsorluk kararlarının önemini vurgulamakta ve sponsorluk stratejileri geliştirmek için yeni öneriler sunmaktadır.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback