Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "AKAN, Hamdi (Proje Sorumlusu)"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Probleme Dayalı Öğrenme Merkezli Entegre Tıp Eğitimini Geliştirme Projesi
    (Ankara Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi, 2010) KARAHAN, S. Tuna; Tıp Fakültesi; SOSYAL, Ergin (Proje Sorumlusu); BALCIOĞLU, Harun (Proje Sorumlusu); GÖNÜLLÜ, İpek (Proje Sorumlusu); ÖZEN, Mehmet (Proje Sorumlusu); AYTUĞ KOŞAN, Melek Ayşen (Proje Sorumlusu); DEMİRÖREN, Meral (Proje Sorumlusu); ARDA, Berna (Proje Sorumlusu); DÖKMECİ, Fulya (Proje Sorumlusu); DEMİREL YILMAZ, Emine (Proje Sorumlusu); AKAN, Hamdi (Proje Sorumlusu); AKTUĞ, Tanju (Proje Sorumlusu); PALAOĞLU, Özden (Proje Sorumlusu); KEMAHLI, Sabri (Proje Sorumlusu); AYHAN, İsmail Hakkı (Proje Sorumlusu)
    Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesinde mezuniyet öncesi tıp eğitimi, Avrupa Birliği ve Dünya Tıp Eğitimi Birliğince önerilen çağdaş tıp eğitimi ilkeleri (probleme dayalı, Entegre, Topluma dayalı, Yeterliğe dayalı, Seçmelilere yer veren ve Sistematik) doğrultusunda yeniden yapılandırılmış ve 2002-2003 eğitim-öğretim yılında Dönem I\den itibaren uygulanmaya başlanmıştır. Önerilen bu yönlendiriimiş proje çalışması ile, bu yeni eğitim modelinin etkinliğini arttırmak, sürekli gelişimine olanak sağlamak ve dinamik kılmak için gerekli alt yapıyı geliştirmek ve uluslar arası akreditasyon çalışmalarını tamamlamak amaçlanmaktadır.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback