Cilt:02 Sayı:02 (2021)
Güncel Gönderiler
-
“Teklik ve ikilik” baskıresim sergisi
(Ankara Üniversitesi, 2020)Ayben Kaynar Tanır’ın collography ve monotype tekniği ile gerçekleştirdiği “Teklik ve İkilik” adlı baskı resim sergisi, pandemi zamanına denk gelmesi nedeniyle açılış kokteyli olmaksızın, 18-28 Haziran 2020 tarihleri ... -
Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi sergileri “Müzelerin geleceği”
(Ankara Üniversitesi, 2020)09-20 Kasım 2020 tarihleri arasında Ankara Üniversitesi Kütür Sanat Evi ev sahipliğinde Ankara Üniversitesi Web portalinden yayınlanan “Müzelerin Geleceği” isimli çevrim içi sergi dijital dünyada müzelerin kültürel ... -
Wıth hıs art and legacıes edward hopper
(Ankara Üniversitesi, 2020)The works of Edward Hopper, one of the most important artists of America in the 20th century, are universal. Its impressive content is emotionally explained to the lives at the contemporary audience. He illustrates moments ... -
Görsel retoriğin reklamlarda kullanımı ve basılı reklam örnekleri
(Ankara Üniversitesi, 2020)Makalede retorik, görsel retorik kavramlarını ve retorik/görsel retorik yöntemlerini açıklanarak bu unsurların reklamlarda nasıl kullanıldığı ortaya koyulmaktadır. Son yıllarda sanayi, teknoloji ve iletişim araçlarında ... -
Rubens ve Rembrandt’ın “Ganymede’nin kaçırılışı” eserlerinin incelenmesi
(Ankara Üniversitesi, 2021)Yunan mitleri, geçmişten günümüze birçok sanatçının eserlerine kaynaklık etmiştir. Her sanatçı ele aldığı mit ve anlatıları kendine has üslubuyla yorumlayıp, her seferinde ele alınan hikayenin bambaşka yorumlarını ... -
Yaratıcı dramayı yöntem olarak kullanmak: Matematik öğretiminde öğretmen görüşleri
(Ankara Üniversitesi, 2021)Bu araştırmanın amacı, yaratıcı dramayı matematik öğretiminde yöntem olarak kullanan ilköğretim matematik öğretmenlerinin yönteme ilişkin görüşlerini almak, yaşadıkları sorunları tespit etmek ve sorunlara çözüm önerilerini ... -
Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının “sanatçı” ve “sanat eseri” kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
(Ankara Üniversitesi, 2020)Bu araştırmanın amacı Sosyal Bilgiler Öğretmenliği öğretmen adaylarının “sanatçı” ve “sanat eseri” kavramına ilişkin algılarını metaforlar aracılığı ile belirlemektir. Araştırmanın katılımcıları olan 2018–2019 Eğitim Öğretim ... -
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının “sanatçı” ve “sanat eseri” kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
(Ankara Üniversitesi, 2021)Bu araştırmanın amacı Sosyal Bilgiler Öğretmenliği öğretmen adaylarının “sanatçı” ve “sanat eseri” kavramına ilişkin algılarını metaforlar aracılığı ile belirlemektir. Araştırmanın katılımcıları olan 2018–2019 Eğitim Öğretim ...