Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzler Kıral, Deniz
dc.contributor.authorŞar, Sevgi
dc.date.accessioned2019-05-22T12:35:58Z
dc.date.available2019-05-22T12:35:58Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12575/66402
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Türk İlaç Endüstrisinde satış gücü eğitim programlarının incelenmesidir. Çalışmada, İlaç Endüstrisi İşverenler Sendikası üyesi olan 37 ve sendika hizmetlerinden yararlanan 14 firma olmak üzere, toplam 51 ilaç firmasının Eğitim ve Geliştirme Bölümüne, Satış/Pazarlama Müdürleri ya da İnsan Kaynakları Müdürleri’ne 24 soruluk anket uygulanmıştır. Çalışma sonucunda; firmaların, uyguladıkları satış gücü eğitim programı ihtiyacının belirlenmesinde, satış/pazarlama bölümünün rolünü çok önemli buldukları, satış gücü eğitim programının birincil amacının satış verimini arttırmak olduğu, satış gücü eğitimini sunması için, eğitim uzmanlarını kullandıkları, eğiticiler için bir eğitim programına sahip oldukları, tecrübesiz satış elemanlarını işe aldıktan sonra 3 aydan az bir eğitime tabi tuttukları tespit edilmiştir.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.relationAnkara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Dergisitr_TR
dc.subjectsatıştr_TR
dc.subjectSatış Gücütr_TR
dc.subjectSatış Gücü Eğitimitr_TR
dc.subjectTürk İlaç Endüstrisi, Pazarlamatr_TR
dc.titleSatış gücü eğitiminin Türk ilaç endüstrisindeki önemitr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.relation.journalAnkara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Dergisitr_TR
dc.identifier.volume33tr_TR
dc.identifier.issue4tr_TR
dc.identifier.startpage243tr_TR
dc.identifier.endpage254tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster