Öğrencilerin hacim formülünü anlamlandırmalarına yardım edelim
dc.contributor.author | Olkun, Sinan | |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T13:46:07Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T13:46:07Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12575/63395 | |
dc.description.abstract | Küçük küplerden yapılmış dikdörtgenler prizmaları içerisindeki birim küp sayılarının bulunmasının, hacmin ölçümünün anlatılması ve hacim formülünün belirlenmesindeki bilişsel çerçeveyi sağladığı kabul edilmektedir. Bu makalede, önce öğrencilerin bu konuda yaşadıkları güçlüklerden ve bu güçlüklerin nedenlerinden bahsedilmektedir. Daha sonra, öğrencilerin yaşadıkları güçlüklerden yola çıkılarak hazırlanmış olan ve hacim formülüne görsel–sezgisel dayanaklar sağlayan etkinlikler sunulmaktadır. | tr_TR |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.subject | Hacim Ölçümü | tr_TR |
dc.subject | Hacim Formülü | tr_TR |
dc.subject | Dikdörtgenler Prizması | tr_TR |
dc.subject | Birim | tr_TR |
dc.subject | Birim Küp | tr_TR |
dc.title | Öğrencilerin hacim formülünü anlamlandırmalarına yardım edelim | tr_TR |
dc.type | Article | tr_TR |
dc.relation.journal | Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi | tr_TR |
dc.identifier.volume | 1 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 181 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 190 | tr_TR |