Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Spor kaya tırmanışında akran öğretim modelinin uygulamalarına yönelik aday öğretmen ve akran öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
(Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, spor kaya tırmanışında akran öğretim modelinin uygulamalarına yönelik aday
öğretmen ve akran öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi. Araştırma, nitel bir çalışmadır. Araştırmanın
örneklemini oluşturan ...
Spor eğitim modeliyle işlenen futbol etkinliğinde mavi kart uygulaması: öğretmen ve öğrenci görüşleri
(Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2019)
: Bu araştırmanın amacı, spor eğitim modeliyle işlenen futbol etkinliğinde mavi kart uygulamasının öğretmen
ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesidir. Araştırma öğretmen ve öğrenci görüşlerine dayalı nitel bir
çalışmadır. ...
Oryantiring sporcularında zihinsel antrenman ve performans ilişkisinin incelenmesi
(Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2021)
Bu araştırma, oryantiring sporcularının zihinsel antrenman düzeyleri ile yarışma performansları arasındaki
ilişkiyi tespit etmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmaya 2018-2019 sezonunda Türkiye Oryantiring
Şampiyonasına ...
TÜRKİYE’DE UYGULANAN MASTER COACH HENTBOL ANTRENÖR EĞİTİM PROGRAMININ ANTRENÖR GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
(Ankara Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı, Master Coach hentbol antrenör eğitim programının kursa katılan antrenör, eğitmen ve 4./5. kademe antrenör görüşlerine göre değerlendirilmesidir. Araştırmada, nitel araştırma tekniği kullanılmıştır. ...
HALK OYUNLARINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ (HOYTÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
(Ankara Üniversitesi, 2022)
Araştırmada, halk oyunlarına yönelik tutum ölçeğinin geçerli ve güvenilir şekilde geliştirilmesi amaçlanmıştır. Nicel araştırma modelinin kullanıldığı araştırmaya, 14-19 yaş grubundan 394 (192 kadın, 202 erkek) katılımcı ...