Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBOZ, Hayat (Tez Danışmanı)
dc.contributor.authorBAYKAL , Nevzat Samet (Yazar)
dc.date.accessioned2019-02-07T19:46:47Z
dc.date.available2010
dc.date.available2019-02-07T19:46:47Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12575/31865
dc.description.abstractBu çalışmada, Latin Amerika’daki radikal halk eğitimi pratiklerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma kapsamında dört ülkedeki (El Salvador, Küba, Brezilya ve Venezuela) halk eğitimi pratikleri incelenmiş ve buradan elde edilen veriler Marxist ve Freireci metodolojiyle sentezlenmiştir.Çalışmada literatür taraması yöntemi kullanılmıştır.Çalışmadan elde edilen bulgular sonucunda, radikal yetişkin eğitimi pratiklerinin Latin Amerika’nın siyasal ve toplumsal mücadele süreçlerinde önemli yer tuttuğu anlaşılmıştır. Radikal yetişkin eğitimi pratikleri, Latin Amerika halklarının siyasallaşmasında önemli bir zemin ve araçtır.AbstractIn this study, it was aimed researching popular education pratics in Latin America. Four countries’ (El Salvador, Cuba, Brasil, Venezuela) popular education pratics was researched in this study and data which was inferred from this research was synthesized with Marxist methodology and Freire’s theory. Literature review was used as a methodology in this study.As a result of findings which was inferred this study, it was appeared that popular education pratics has had an important place in political and social struggle process’ of Latin America. Radikal adult education pratics have an important place and is important instrument in politicization p rocess’ of Latin American folks.
dc.language.isotrTR_tr
dc.publisherEğitim Bilimleri Enstitüsü Yaşam Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Bölümü Yaşam Boyu Öğrenme Anabilim Dalı
dc.subjectEĞİTİMtr
dc.titleYetişkin eğitiminde radikal bir deneyim: seçilmiş örnekler üzerinden Latin Amerika’da halkın eğitimi
dc.typeThesis


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster