Tıp eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımında öğrenci öz değerlendirme becerilerinin değerlendirilmesi -Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi örneği
dc.contributor.author | Koşan, Ayşen Melek Aytuğ | |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T18:07:41Z | |
dc.date.available | 2019-02-07T18:07:41Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12575/29634 | |
dc.language.iso | tr | TR_tr |
dc.publisher | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.subject | EĞİTİM | tr |
dc.title | Tıp eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımında öğrenci öz değerlendirme becerilerinin değerlendirilmesi -Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi örneği | |
dc.type | masterThesis |