Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Öğretmen eğitimi sürecinin bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının mesleki kimlikleri üzerindeki etkisi
(Ankara Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen eğitimi sürecinin Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmen
adaylarının mesleki kimlikleri üzerindeki etkisini incelemektir. Nitel araştırma desenlerinden
temel yorumlayıcı desen kullanılarak ...
Dönüştürücü öğrenme kuramına dayalı laboratuvar uygulamaları ile öğretmen adaylarının epistemolojik görüşlerinin geliştirilmesi
(Ankara Üniversitesi, 2019)
Bu araştırma kapsamında Mezirow tarafından sınırları belirlenen dönüştürücü (transformative)
öğrenme kuramına dayalı yürütülen biyoloji laboratuvarı uygulamalarının, fen bilgisi öğretmen
adaylarının epistemolojik görüşleri ...
Uygulamaya dayalı fen öğretimine ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri
(Ankara : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, 2018)
İlkokul fen bilimleri öğretim programlarında sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının esas
alınmasına karşın bu yaklaşıma dayalı yöntem ve tekniklerin okullardaki uygulanmalara
yansıtılamadığı görülmektedir. Fen derslerinde ...