Search
Now showing items 1-10 of 72
Sınıf ve bilgisayar ortamına dayalı hızlandırılmış öğrenmenin tutum, basarı ve kalıcılığa etkisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007)
İlköğretim okulu öğretmenlerinin eğitime ilişkin inançlarına göre etkili öğretmen özellik ve davranışlarına sahip olma dereceleri
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009)
Öğretmenlerin eğitime ilişkin inançları, öğretmenlerin sınıf içindeki algılarını, değerlendirmelerini ve davranışlarını etkilemektedir. Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının inanç yapılarını anlamak, mesleki hazırlığın ve ...
Okulda ve sınıfta örtük program: bir özel ilköğretim okulu örneği
(Eğitim Bilimleri Enstitüs, 2007)
Türkiye’de eğitim fakültesi öğretim elemanları ile üniversite uzmanlarının Avrupa yükseköğretim alanının oluşturulmasına ilişkin görüşleri
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009)
Bu araştırmada, Türkiye’deki eğitim fakülteleri öğretim elemanları ve üniversitelerin Avrupa Birliği ofisleri uzmanlarının ortak bir Avrupa yükseköğretim alanı oluşturma çalışmalarına ilişkin görüşlerinin saptanması ...
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme ilkelerinin önem ve uygulama düzeylerine ilişkin görüşleri
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007)
Toplumsal cinsiyet ve başarı: Ankara ili Çankaya ve Mamak ilçeleri ilköğretim ikinci kademe öğrencileri örneği
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007)
Proje tabanlı öğrenmenin yabancı dil kullanımında konuşma yeterliliğine etkisinin değerlendirilmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007)
Dokuzuncu ve on birinci sınıf öğrencilerinin zihinde döndürme ve uzamsal görselleştirme yeteneklerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007)