Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Mesleki gelişimi destekleyecek bir öğretmen değerlendirme modeli önerisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)
Bu araştırmada, alanyazına, farklı ülkelerde uygulanan öğretmen değerlendirme modellerine ve öğretmenlerin, yöneticilerin, öğretim üyelerinin ve denetçilerin görüşlerine dayanarak öğretmenlerin mesleki gelişimini desteklemeye ...
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı (PISA - 2012) okuryazarlık testlerinin ölçme değişmezliğinin incelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)
Bu araştırmada, PISA-2012 matematik ve fen okuryazarlığı ile okuma becerileri alt testlerinin dil değişkenine göre ölçme değişmezliğinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma betimsel bir araştırma olup PISA 2012 uygulamasına ...
Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklarda söz-öncesi sosyal iletişim becerilerinin dilin bileşenleri ile ilişkisinin incelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)
Bu araştırmada Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) olan çocuklarda sözelolmayan sosyal iletişim becerilerinden ortak dikkat başlatma, taklit, oyun ve jestler ilesözel dil gelişimi arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırmanın ...
Toplumsal cinsiyet hareketliliğinde erkekliğin dönüşümü: Eğitim, kültür ve etkileşim
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)
Erkeklik olgusunda geleneksel kabulleri, değer, yaklaşım ve pratikleri amaçlı olarak dönüştürmek isteyen toplumsal örgütlenmelerin (dernek, inisiyatif, oluşum, vs.) etkinlikleri ve düşünsel kaynaklarının ele alınmasının; ...