Search
Now showing items 1-3 of 3
Anne ve babaların ilkokul ortaokul ve lise öğrencisi çocukları ile kendilerinin dijital okuryazarlıklarına ilişkin görüşleri
Bu araştırma, anne ve babaların kendilerinin ile ilkokul, ortaokul ve liseye devam eden çocuklarının dijital okuryazarlık durumlarına ilişkin değerlendirmelerinibelirli değişkenlere göre incelemek ...
Probleme dayalı ağsal öğrenmenin tıp fakültesi öğrencilerinin transfer becerileri ve özyeterlilik algılarına etkisi
Bu araştırmada, probleme dayalı ağsal öğrenme uygulamalarının tıp fakültesi öğrencilerinin öğrendiklerini transfer etme becerilerine ve probleme dayalı öğrenmeye yönelik özyeterlilik algılarına etkileri incelenmiştir. ...
Başarım ölçütlü uyarlanabilir öğrenmenin etkililiğinin ve verimliliğinin değerlendirilmesi
Bu çalışmanın amacı, başarım ölçütlü uyarlanabilir öğrenmeninetkililiğinin ve verimliliğinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın deneysel süreci2012 – 2013 eğitim öğretim yılı bahar döneminde Ankara Üniversitesi EğitimBilimleri ...