Yılmaz, BetülKarasu, Necdet2021-09-012021-09-012018-03-02https://doi.org/10.21565/ozelegitimdergisi.279652http://hdl.handle.net/20.500.12575/74191Kaynaştırma ile ilgili pek çok boyut ülkemiz özeli ele alındığında soru işaretlerini de beraberinde getirmektedir. Sunulan hizmetlerin kalitesi birçok boyutu etkileyebilecek bir tartışma konusu olarak ortaya çıkmaktadır ve bu durum okul öncesi kaynaştırmada daha da belirgin hale gelmektedir. Kalite kavramı, hizmetlerin sunumu ve niteliği açısından oldukça önemlidir. Son yıllarda kaynaştırmanın “ne” olduğundan çok, “nasıl” ele alındığı ve nasıl kaliteli hale gelebileceği, bu durumun hangi özellikler bağlamında ele alınacağı tartışılmaya başlanmıştır. Bu makale kapsamında okul öncesi kaynaştırmanın kalitesi, kalite değerlendirmeyle ilgili boyutları ve bu doğrultuda kullanılabilecek değerlendirme araçları ele alınmaktadır.trOkul öncesi kaynaştırmaKalite değerlendirmeOkul Öncesi Kaynaştırmada Kalite: Kapsam ve DeğerlendirmeArticle191181198