Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Karaca, Mustafa Kemal"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Türkiye sigortacılık sektörü ve bist de işlem gören şirketin incelenmesi: finansal hedef ve pazarlama
    (Ankara Üniversitesi, 2024) Karaca, Mustafa Kemal
    Sigortacılık sektörü her geçen gün büyümekte ve bu durum pazarda rekabet ortamını arttırmaktadır. Artan rekabet ortamı şirketlerin pazarlama stratejilerini önemli hale getirmektedir. Araştırma sonucunda şirketin pazarlama ve müşteri odaklı çalışma stratejileri önemli olarak görülmüştür. Bu araştırmada AvivaSA örneğinde şirketin pazarlama stratejileri incelenmiştir. AvivaSA, müşteriyi öncelikli hale getiren anlayışı ile müşterilerin istek ve gereksinimlerini karşılayacak hizmet ve ürünler üretmekte, müşterilerle etkileşim kuran tüm faaliyetleri geliştirmek, müşteri memnuniyetin maksimize ederek “tavsiye edilen kurum” olmak maksadıyla çalışmalarını devam ettirmektedir.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback