Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "CANSIZ, Rabia Onur (Yazar)"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    ÇOCUK YETİŞTİRME MODELLERİNDE CİNSİYETÇİ YAKLAŞIMLAR
    (ANKARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ) CANSIZ, Rabia Onur (Yazar); UYSAL, Meral (Tez Danışmanı)
    Ebeveynlerin çocuklarını yetiştirmedeki davranışları çocukların yaşamını olumlu veya olumsuz yönde etkileyecektir. Geleneksel metodlarla yetiştirilen çocuklar gelişen ve değişen global dünyada topluma uyum sağlayamayacaklar ve mutlu ve başarılı evlilikler elde edemeyeceklerdir. Çünkü geleneksel modelde toplum içinde kadın ve erkek eşit değildi. Cinsiyetçi davranışa sahip ebeveynler çocuklarının gelecekte karşı cinse karşı samimiyetsiz olmalarına ve mutsuz ilişkiler kurmalarına neden olacaktır. Ne yazık ki, geleneksel modeller hala kullanılmaktadır. Bu araştırmanın amacı bu geleneksel metodların hala kullanıldığını göstermek ve yeni modern modellere yol göstermektir. 30 kişi ile görüşme yapılarak ve literatürlerden veriler toplanarak öneri ve yorumlar yapılmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback